de identificare: 46f9d60555380f5c

Friday 23 December 2016

leanna decker playboy

  În această săptămână, vom răspunde la rugăciunile voastre și sunt oferindu - vă ce ai fost pe moarte pentru a vedea brand-nou-fotografii ale Cybergirl noastre anului 2012, Leanna Decker. Atunci când frumusețea voluptuoasă cu părul roșu lung de spargere mai întâi pe scenă, fanii au căzut în pofte și a vrut să vadă mai mult de ea, pe care ea a obligat fericit. Ceea ce a urmat a fost una dintre cele mai incredibile domniilor de la orice Cybergirl, oriunde, cu corpul naturale incredibil Leanna a luat centrul scenei. "Întotdeauna am vrut să model pentru Playboy, dar niciodată nu a crezut că ar fi realitatea mea" , spune în mod natural curbați leanna. "Mea preferată despre care prezintă pentru Playboy Plus este modul în care face să mă simt. Când sunt acolo , iar ventilatorul este suflare parul meu , iar regizorul este ca "face acest lucru, fac asta," mă simt mai sexy.Si - mi place obtinerea parul meu si machiaj făcut, desigur! "Bucurați - vă de conținut niciodată înainte de -vazut de Cybergirl Leanna Decker, numai pe Playboy Plus.

                    http://www.playboy.com/videos/leanna-decker-social-media-stars-video                 



No comments:

Post a Comment